Google
 

Dienstag, März 28, 2006

Shavi Lobyo



Malzemeler:
1 su bardagi ceviz
4 dis sarmisak
1 yemek kasigi kindzi(kisnis)
1 yemek kasigi saspirami(feslegen)
1 demet maydanoz
1 aci sivri biber
1 cay kasigi nane
3-4 yaprak pirasa
1 cay kasigi kondari(kekik)
Yeterli miktarda tuz
500gr barbunya fasulye

Yapilisi:
Fasulye islatmadan haslanip suyu dökülür.
Daha sonra yukaridaki malzemeler blendirda cekilerek fasulyeye ilave edilir. Biraz tuz,su eklenip bir tasim daha kaynatilir.

Sicak veya soguk olarak servis yapilir.

Afiyet olsun...

2 Kommentare:

CaDı hat gesagt…

Merhaba, sayfanızı google dan buldum. Marttan beri yazmamışsınız, umarım devam edersiniz yazmaya. Ben Gürcistan da yaşıyorum ve haçapuri ye bayılıyorum:) Sizden yeni ve güzel tarifler bekliyoruz. İyi günler..

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN hat gesagt…

Merhaba, siteye hosgeldiniz.
Yaban Gülü sitesini güncel tutmaya calisiyorum. Yemek tarifleri, el isleri ve diger konulara da yer vermeye calisiyorum. Gürcistanda yasiyormussunuz. Ben de bir Gürcü ile evli oldugum icin ögrendim bu yemekleri. Sizi daha yakindan tanimak isterim. Sevgiler Sonia...